RODO
§ 1 Słowniczek
- Administrator Danych Osobowych – CENTRUM KONCERTOWE A2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. GÓRALSKA, nr 5, lok. -, miejsc. WROCŁAW, kod 53-610, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Wrocław – Fabryczna, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000665975, posiadającą numer NIP 8971833907, REGON: 366366950, o kapitale zakładowym 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
- Inspektor Ochrony Danych Osobowych – osoba zatrudniona lub współpracująca z Administratorem Danych Osobowych odpowiedzialna za monitorowanie i nadzorowanie realizacji zasad ochrony danych osobowych w przedsiębiorstwie Administratora, posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, w tym wiedzę na temat prawa i praktyk w dziedzinie ochrony danych oraz umiejętności wypełnienia zadań z zakresu ochrony danych osobowych określonych w art. 39 RODO.
- Dane osobowe – wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej, w tym adres IP osób korzystających z funkcjonalności Strony WWW prowadzonej przez Administratora Danych Osobowych, informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies lub innych podobnych technologii.
- Polityka – niniejsza Polityka ochrony informacji.
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Strona WWW – serwis internetowy prowadzony przez Administratora Danych Osobowych pod adresem www.cka2.pl, w ramach którego Klienci mogą zapoznać się z oferowanymi usługami, a także nawiązać kontakt przy pomocy formularza on-line.
- Klient – każda osoba fizyczna kontaktująca się z Administratorem danych osobowych, której dane osobowe są przetwarzane.
§ 2 Przetwarzanie danych osobowych
Administrator Danych osobowych przetwarza dane osobowe Klientów celem zapewnienia prawidłowego świadczenia oferowanych przez siebie usługi i produktów. Pozyskiwanie danych osobowych klientów może nastąpić przez stronę WWW, wiadomości e-mail lub w ramach bezpośredniego kontaktu z pracownikami Administratora Danych osobowych lub podmiotami z nim współpracującymi.
§ 3 Zasady przetwarzania danych osobowych
- Filarami ochrony danych osobowych u Administratora Danych osobowych są:
- Legalność – Administrator Danych dba o ochronę prywatności i przetwarza dane zgodnie z prawem.
- Bezpieczeństwo – Administrator Danych zapewnia odpowiedni poziom bezpieczeństwa danych adekwatny do rodzaju danych, sposobu ich przetwarzania, jednocześnie podejmując stale działania w tym zakresie.
- Prawa jednostki – Administrator Danych umożliwia osobom, których dane osobowe przetwarza, wykonywania swoich praw i prawa te realizuje.
- Rozliczalność – Administrator Danych dokumentuje to, w jaki sposób spełnia obowiązki wynikające z funkcji Administratora Danych Osobowych, aby w każdej chwili móc wykazać zgodność podejmowanych czynności z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
- Administrator Danych Osobowych w ramach prowadzonej działalności gospodarczej uprawniony jest do gromadzenia następujących kategorie danych osobowych Klientów:
- adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies lub innych podobnych technologii w związku z prowadzoną Stroną WWW;
- imię i nazwisko;
- adres e-mail;
- adres zamieszkania lub do doręczeń;
- numer telefonu.
- Klient dobrowolnie może podać dodatkowe dane, inne niże te określone w ust. 2 powyżej, co może ułatwić komunikację oraz świadczenie usług przez Administratora. Takie dane można w każdym czasie usunąć. Jeżeli Administrator wskazał, że konkretne dane są obowiązkowe, to oznacza iż są one wymagane dla prawidłowego świadczenia usług przez Administratora Danych Osobowych w ramach prowadzonej działalności. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne.
- Administrator Danych osobowych przetwarzać będzie dane osobowe Klientów w celu:
- Prowadzenie działań marketingowych – umówienie się na spotkanie dotyczące świadczonych przez Administratora usług i oferowanych produktów (art. 6 ust. 1 lit. a lub b lub f RODO);
- Zawarcie i wykonanie umowy z klientem, który zakupił lokal – ocena satysfakcji klienta w zakresie obsługi oraz jakości usług i produktów oferowanych przez Administratora Danych osobowych, działania marketingowe, obsługa posprzedażowa nabytego lokalu (art. 6 ust. 1 lit. b, c lub f RODO);
- Zawarcie i wykonanie umowy z kontrahentem – ocena jakości wzajemnie oferowanych usług i produktów, dochodzenie lub obrona przed roszczeniami ((art. 6 ust. 1 lit. b, c lub f RODO);
- Dochodzenie roszczeń lub obrona przed roszczeniami – dochodzenie lub obrona przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. b, c lub f RODO);
- Archiwizowanie dokumentów (art. 6 ust. 1 lit. c lub f RODO);
- Sporządzanie statystyk (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- Prowadzenie rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. c lub f RODO);
- Komunikacja z pełnomocnikami – (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- Realizacja przychodzących zgłoszeń – realizacja zgłoszenia od klientów, kontrahentów bądź osób trzecich, dochodzenie lub obrona przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- Prowadzenie fanpage’a w mediach społecznościowych – przetwarzanie danych udostępnionych przez Klienta jako użytkownika portalu w ramach tego portalu w następstwie jego aktywności i obserwowania profilu Administratora Danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- Dostarczanie newslettera – prowadzenia działań marketingowych, prowadzenie akcji informacyjnych lub promocyjnych, budowanie marki, prowadzenie statystyk i analiz (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
- świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniana Klientom treści gromadzonych na Stronie WWW, udostępniania formularzy kontaktowych (art. 6 ust. 1 lit. a, b lub f RODO);
Administrator Danych Osobowych przetwarza dane osobowe Klientów, w tym dane osobowe gromadzone za pośrednictwem plików cookies, Google Analitics oraz innych podobnych technologii, dla celów statystycznych. Wykorzystanie zebranych za pośrednictwem tej technologii danych osobowych w celach statystycznych odbywa się na podstawie uzasadnionego interesu Administratora Danych Osobowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) i tylko pod warunkiem, że Użytkownik wyraził zgodę na wykorzystanie plików cookie. Zgoda na wykorzystanie plików cookie może być wyrażona poprzez odpowiednią konfigurację przeglądarki, a także może zostać w każdym momencie wycofana, w szczególności poprzez wyczyszczenie historii cookies oraz wyłączenie obsługi cookies w ustawieniach przeglądarki.
Usługa Google Analitics jest dostarczana przez Google Inc., które uprawnione jest korzystać
z tych informacji celem prowadzenia analizy użytkowania Strony WWW i przygotowywać raporty o jej aktywności. Informacje generowane przez pliki cookies o użytkowaniu tej strony są zazwyczaj przekazywane na serwer Google w USA, gdzie są przechowywane. Adres IP Klienta automatycznie ulega skróceniu oraz jest anonimizowany w ramach państw wchodzących w skład Unii Europejskiej lub Europejskiej Strefy Ekonomicznej, a także nie jest dodawany do innych danych Google.Administrator Danych osobowych w ramach Strony WWW korzysta z usług Google Maps, której operatorem jest Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA. Korzystanie z usługi Google Maps oraz w celu przesłania treści wymaga adresu IP Klientów. Zasady ochrony prywatności opublikowane przez Google dostępne są pod adresem https://policies.google.com/privacy
- Administrator Danych Osobowych przetwarza dane osobowe Klientów odwiedzających jego profile prowadzone w mediach społecznościowych. Dane osobowe Klienta pozyskane w ten sposób są przetwarzane wyłącznie w związku z prowadzeniem danego profilu, w tym w celu informowania Klientów o aktywności Administratora Danych Osobowych oraz promowaniu różnego rodzaju wydarzeń, usług oraz produktów, a także w celu komunikacji z Klientami za pośrednictwem funkcjonalności dostępnych w ramach tych profili. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora w tym celu jest jego uzasadniony interes.
§ 4 Okres Przetwarzania Danych Osobowych
- Okres przetwarzania danych przez Administratora Danych Osobowych zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania danych osobowych. Zgromadzone Dane osobowe przetwarzane są przez czas świadczenia usługi, do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora.
- Okres przetwarzania danych może być przedłużony jeżeli przetwarzanie okaże się niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed nimi, a po tym czasie wyłącznie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
- Po upływie okresu przetwarzania Dane osobowe Klientów są nieodwracalnie usuwane lub animizowane.
§ 5 Uprawnienia Klienta
- Klientom przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez podania przyczyny, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- Klient uprawniony jest do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
- Klient w każdym momencie uprawniony jest do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu, opisanego powyżej. Administrator Danych Osobowych niezwłocznie zaprzestanie przetwarzania Danych osobowych Klienta w tych celach, chyba że wykaże, że w stosunku do tych danych istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy dalszego ich przetwarzania, a w szczególności niezbędne jest dla ochrony interesów, praw i wolności Klienta lub dane będą niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń przez Administratora Danych Osobowych.
- W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgód w każdej chwili przysługuje Klientowi prawo do wycofania swojej zgody poprzez bezpośredni kontakt z Administratorem Danych Osobowych w formie pisemnej na adres jego siedziby z dopiskiem „Dane osobowe”, bez podania przyczyny, a także bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W przypadku skorzystania z tego prawa zaprzestaniemy przetwarzania danych w celu objętym uprzednio wyrażoną zgodą.
§ 6 Odbiorcy Danych
- W związku z realizacją usług przy wykorzystaniu Strony WWW, a także w ramach prowadzonej działalności gospodarczej Administrator Danych osobowych uprawniony jest do ujawnienia zgromadzonych danych osobowych zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności:
- dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych,
- podmiotom takim jak banki i operatorzy płatności,
- podmioty świadczące usługi księgowe, prawne, audytowe, konsultingowe,
- kurierzy (w związku z realizacją usługi),
- oraz podmiotom powiązanym z Administratorem;
- W przypadku uzyskania zgody Klienta jego dane mogą zostać także udostępnione innym podmiotom do ich własnych celów, w tym celów marketingowych.
- Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących Użytkownika właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
§ 7 Postanowienia końcowe
- Administrator Danych Osobowych na bieżąco prowadzi analizę ryzyka dla ochrony danych osobowych w celu zapewnienia, że dane osobowe przetwarzane są przez niego w sposób bezpieczny. Administrator podejmuje starania aby zapewnić przede wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Administrator dba o to, by wszystkie operacje na danych osobowych były rejestrowane i dokonywane jedynie przez jego uprawnionych pracowników i współpracowników.
- Administrator Danych Osobowych podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora Danych Osobowych.
- W związku z prowadzoną analizą ryzyka Administrator podejmuje starania aby Polityka była na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana w celu zapewnienia najwyższych standardów bezpieczeństwa danych osobowych Klientów.