FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Centrum Koncertowe A2 jest czynne wyłącznie w dniach, w których odbywają się wydarzenia. O godzinach otwarcia decyduje organizator wydarzenia.

 

ZASADY DOTYCZĄCE WIEKU:
Osoby poniżej 16 roku życia* mogą uczestniczyć w koncercie wyłącznie pod opieką rodzica (lub wskazanego przez niego opiekuna). Osoby, które ukończyły 16 rok życia, a nie ukończyły 18 roku życia *muszą mieć przy sobie oświadczenie ze zgodą na udział w imprezie, podpisane przez rodzica bądź prawnego opiekuna. Link do oświadczenia:

OŚWIADCZENIE

Dzieci do 3 roku życia* mogą uczestniczyć w wydarzeniu za darmo. Prosimy o zadbanie o ochronniki słuchu.

*wiek liczony jest od dnia urodzin, nie od roku urodzenia.

Szczegółowe informacje o godzinach znajdują się na stronie wydarzenia na Facebook’u oraz na stronie internetowej www.cka2.pl

 

Jeżeli organizator zaplanował sprzedaż przed wejściem, to bilety będą dostępne do zakupu na bramkach; Jeżeli nie to sprzedaż na wejściu nie będzie prowadzona. Za to jeżeli koncert został wyprzedany (Sold Out) nie będzie możliwości zakupu biletów na wejściu.

Obiekt nie posiada żadnych barier architektonicznych uniemożliwiający poruszanie się osobom niepełnosprawnym na wózkach inwalidzkich. W lokalu występuje płaskie podłoże bez schodów. Jest też toaleta dla niepełnosprawnych. Aczkowiek nie ma wydzielonej specjalnej strefy dla osób niepełnosprawnych.

 

Tak, w klubie jest szatnia. Koszt 5 PLN za sztukę. Na jednym wieszaku można powiesić kurtkę oraz torbę/plecak. Klub nie odpowiada za rzeczy pozostawione w szatni. Prosimy o takie zabezpieczenie drobnych rzeczy aby zminimalizować ryzyko wypadnięcia z kurtek.
W Szatni można przechować torbę podróżną – jednak to nie jest depozyt – nie mamy szafek na klucz i nie odpowiadamy za rzeczy wartościowe.
Fakt zagubienia – pozostawienia rzeczy na terenie klubu, lub samej szatni należy zgłaszać wyłącznie mailowo z dokładnym opisem rzeczy na adres [email protected]

 

Fakt zagubienia – pozostawienia rzeczy na terenie klubu, lub samej szatni należy zgłaszać wyłącznie mailowo z dokładnym opisem rzeczy na adres [email protected]

 

W klubie nie ma zakazu amatorskiego fotografowania ani filmowania, jednak wnoszenie i używanie profesjonalnego sprzętu wymaga akredytacji ze strony organizatora wydarzenia.

 

Nie, nie zawsze. Informacje o organizatorze znajdują się na stronie wydarzenia na Facebook oraz na stronie www.cka2.pl.

 

Bezpośrednio przy klubie, nie ma miejsc parkingowych. Jednak w bliskim sąsiedztwie znajdują się miejsca parkingowe niestrzeżone.

 

Ceny biletów są różne w zależności od wydarzenia. Decyduje o tym organizator. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie wydarzenia na Facebooku oraz stronie internetowej www.cka2.pl. Sprzedaż biletów odbywa się za pośrednictwem portali internetowych (np. www.ticketclub.pl, www.ebilet.pl). Centrum Koncertowe A2 nie prowadzi sprzedaży fizycznej biletów.

Oznacza to, że nie ma możliwości zakupu biletu na dane wydarzenie.

 

Klub nie odpowiada za problemy związane z biletami zakupionymi z „drugiej ręki”.

Centrum Koncertowe A2 nie decyduje o line-upie wydarzenia. Decyzje o supporcie podejmuje organizator.

Tak, klub posiada bar*.

 

*nawet dwa 🙂

 

Centrum Koncertowe A2 nie prowadzi rezerwacji miejsc w loży.

 

Nie, klub ma jeden poziom.

 

Nie, klub nie przewiduje promocji dla solenizantów.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami!