Taco Hemingway – SOLD OUT

04. listopad, niedziela 18:00

Zapraszamy na koncerty Taco Hemingwaya w ramach trasy promującej album “Café Belga”. Spodziewajcie się dużej ilości nowego materiału na żywo.

03.11.2018 (sobota)
Start: 18.00
Koncert: 20.00
BILETY WYPRZEDANE

04.11.2018 (niedziela)
Start: 18.00
Koncert: 20.00
BILETY WYPRZEDANE

A2 – Centrum Koncertowe

Uwaga! Zakup biletów poza autoryzowanymi punktami sprzedaży (Facebook, aukcje internetowe itp.) stwarza ryzyko zakupu biletów nieoryginalnych lub nieważnych, które nie umożliwią wejścia na koncert.

Uczestnikiem koncertu może być osoba małoletnia do 16 lat pod opieką osoby dorosłej i na wyłączną odpowiedzialność osoby dorosłej, pod której pieczą pozostaje, po nabyciu biletów wstępu zarówno dla osoby małoletniej jak i dorosłej.
Osoby niepełnoletnie, które ukończyły 16 lat, mogą uczestniczyć w koncercie pod warunkiem posiadania ważnego biletu oraz podpisanej zgody opiekunów prawnych na uczestnictwo w imprezie.

WAŻNE INFORMACJE NA TEMAT BILETÓW:
1. Nie ma konieczności drukowania pdf-ów z maila, najlepszą opcją przygotowania biletu do skanowania na bramce jest pobranie naszej aplikacji z goingapp.pl/download i pokazanie go w telefonie z zakładki “moje bilety” (można pokazać bilet wydrukowany, ale pamiętajcie, by kartka nie była uszkodzona).
2. Skaner sprawdza QR kod każdego biletu, więc upewnijcie się, że możecie go pokazać lub wyświetlić, by przyspieszyć wejście do klubu.
3. Bilety są imienne i obsługa może poprosić o okazanie dowodu tożsamości, dlatego upewnijcie się, że widnieją na nich Wasze właściwe dane.
4. W przypadku biletów grupowych trzeba koniecznie wchodzić w obecności osoby, której dane są na bilecie.
5. W wyniku nielegalnej odsprzedaży biletów w przypadku tego koncertu wyłączona została możliwość zmiany danych – ostrzegamy przed kupowaniem biletów poza głównym obiegiem od osób trzecich: w przypadku niezgodności danych z dokumentem tożsamości bilet jest nieważny.
7. Jeśli nie otrzymaliście biletu na mail w ciągu 24h prawdopodobnie trafił do Waszego spamu lub została zrobiona literówka w adresie mailowym – zgłoście się do nas.
W razie pytań zapraszamy mailowo: support@goingapp.pl – piszcie, pomożemy!