FAQ – najczęściej zadawane pytania

Jak do nas dojechać?

1. W jakie dni jest czynne Centrum Koncertowe A2 i w jakich godzinach jest otwarte?

Centrum Koncertowe A2 jest czynne wyłącznie w dniach, w których odbywają się wydarzenia. O godzinach otwarcia decyduje organizator wydarzenia.

2. Czy Centrum Koncertowe A2 zawsze jest organizatorem wydarzenia/koncertu?

Nie, nie zawsze. Informacje o organizatorze znajdują się na stronie wydarzenia na Facebook oraz na stronie www.cka2.pl.

3. Jakie są ceny biletu wstępu i gdzie można je kupić?

Ceny biletów są różne w zależności od wydarzenia. Decyduje o tym organizator. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie wydarzenia na Facebooku oraz stronie internetowej www.cka2.pl. Sprzedaż biletów odbywa się za pośrednictwem portali internetowych (np. www.ticketclub.pl, www.ticketos.pl). Centrum Koncertowe A2 nie prowadzi sprzedaży fizycznej biletów.

4. Czy są jakieś zakazy i zasady dotyczące wieku i ubioru?

Zasady dotyczące wieku:
Osoby poniżej 16 roku życia* mogą uczestniczyć w koncercie wyłącznie pod opieką rodzica (lub wskazanego przez niego opiekuna). Osoby, które ukończyły 16 rok życia, a nie ukończyły 18 roku życia *muszą mieć przy sobie oświadczenie ze zgodą na udział w imprezie, podpisane przez rodzica bądź prawnego opiekuna. Link do oświadczenia:
OŚWIADCZENIE

Dzieci do 3 roku życia* mogą uczestniczyć w wydarzeniu za darmo. Prosimy o zadbanie o ochronniki słuchu.

*wiek liczony jest od dnia urodziny, nie od roku urodzenia.

ZASADY DOTYCZĄCE UBIORU:

W klubie nie ma ograniczeń dotyczących ubioru.

5. Jak mogę zarezerwować loże w klubie?

Centrum Koncertowe A2 nie prowadzi rezweracji miejsc siedzących.

6. Czy w klubie są antresole?

Nie, klub ma jeden poziom.

7. Czy w klubie znajduje się miejsce dla palących?

Tak, klub posiada palarnię.

8. Czy są wydzielone strefy dla osób niepełnosprawnych?

Nie, w klubie nie ma strefy dla osób niepełnosprawnych.

9. O której godzinie rozpoczyna się koncert/wydarzenie?

Szczegółowe informacje o godzinach znajdują się na stronie wydarzenia na Facebook’u oraz na stronie internetowej www.cka2.pl

10. Co zrobić jeśli zgubiłem coś w klubie?

Zagubienie mienia – przedmiotu, najlepiej zgłosić po zakonczeniu imprezy. Za rzeczy pozostawione poza szatnią klub nie ponosi odpowiedzialności.

11. Czy w klubie obowiązuje zakaz fotografowania i filmowania, czy mogę wnieść do klubu swój sprzęt fotograficzny / filmowy – kamerę, aparat fotograficzny?

W klubie nie ma zakazu amatorskiego fotografowania ani filmowania, jednak wnoszenie i używanie profesjonalnego sprzętu wymaga akredytacji ze strony managera klubu i w przypadku chęci użycia profesjonalnego sprzętu prosimy o wcześniejszy kontakt na maila: media@cka2.pl w celu autoryzacji.

12. Czy w klubie znajduje się bar?

Tak, klub posiada bar.

13. Czy mogę liczyć na jakieś promocje z okazji urodzin?

Nie, klub nie przewiduje promocji dla solenizantów.

14. Czy przy klubie znajduje się parking, czy jest strzeżony i ile kosztuje?

Bezpośrednio przy klubie, nie ma miejsc parkingowych. Jednak w bliskim sąsiedztwie znajdują się miejsca parkingowe niestrzeżone.

15. Czy nasz zespół mógłby wystąpić w roli supportu?

Centrum Koncertowe A2 nie decyduje o line-upie wydarzenia.

16. Co oznacza, że koncert jest wyprzedany (SOLD OUT)?

Oznacza to, że nie ma możliwości kupić już biletu na dane wydarzenie.

17. Czy klub odpowiada za bilety zakupione z innego źródła niż podanego na stronie wydarznia oraz stronie internetowej.

Klub nie odpowiada za problemy związane z biletami zakupionymi z „drugiej ręki”

18. Czy w klubie jest szatnia?

Tak, w klubie jest szatnia. Koszt 3 PLN. Na jednym wieszaku można powiesić kurtkę oraz torbę/plecak. Klub nie odpowiada za rzeczy wartościowe pozostawione w szatni, oraz za rzeczy typu szalik lub czapka umieszczone np w rękawie. Prosimy o takie zabezpieczenie drobnych rzeczy aby zminimalizować ryzyko wypadnięcia z kurtek.
W Szatni można przechować torbę podróżną – jednak to nie jest depozyt – nie mamy szafek na klucz i nie odpowiadamy za rzeczy wartościowe.

19. Czy klub odpowiada za rzeczy pozostawione w szatni?

Odpowiedzialność klubu reguluje regulamin szatni:

REGULAMIN SZATNI
KLUBU A-2

§ 1
Szatnia płatna. Obowiązuje opłata 3 zł, za każdą część garderoby , torebkę, plecak lub inne pozostawione w szatni rzeczy.
§ 2
Klub nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione na terenie klubu.
§ 3
W przypadku zagubienia numerka należy o tym fakcie niezwłocznie poinformować obsługę szatni klubu. W celu odbioru pozostawionych w szatni rzeczy należy zgłosić się do obsługi szatni klubu po zakończonej imprezie. Za zagubiony numerek jest pobierana jednorazowa opłata w wysokości 20 zł.
§ 4
Pozostawione a nie odebrane rzeczy z szatni, klub przechowuje przez okres 14 dni (wliczając dni wolne od pracy) od dnia zakończenia imprezy po której zakończeniu obsługa szatni klubu ujawniła ten fakt.
§ 5
Fakt zagubienia – pozostawienia rzeczy na terenie klubu.lub samej szatni należy zgłaszać wyłącznie mailowo z dokładnym opisem rzeczy na adres biuro@cka2.pl
§ 6
W sytuacji gdy Gość zgubi numerek. Klub nie ponosi odpowiedzialności za brak rzeczy na danym wieszaku.
§ 7
Klub w szatni nie prowadzi depozytu rzeczy wartościowych i nie bierze tym samym odpowiedzialności za pozostawioną w szatni gotówkę oraz rzeczy wartościowe (dokumenty, sprzęt elektroniczny, karty płatnicze itd.)
§ 8
W przypadku zagubienia kurtki z winy obsługi szatni Klubu. Gościowi przysługuje rekompensata pieniężna w wysokości do 150 zł / słownie: sto pięćdziesiąt złotych/